Çağdaş Öncü Okulları Logosu
  • Veli Bilgilendirme Sistemi

    Veli BilgilendirmeSistemi

  • Çağdaş Öncü Okulları Telefon

    Telefon0224 232 34 00

  • SATRANÇ

    SATRANÇ

    Bu kulüpte, çalışmalara yeni katılanlar, dönem sonuna kadar turnuva disiplinine uygun maç yapabilecek düzeye ulaşabileceklerdir. Satranç bilen öğrencilerimiz ise, turnuvalara katılarak deneyimlerini arttırabilecekler, okul takımımıza girmeye hak kazanan öğrencilerimiz okullar arasında yapılan turnuvalarda okulumuzu temsil edeceklerdir. Bu kulüpte bellek, karar verme yeteneği ve dikkati güçlendirme hedeflenmiştir. Satrancın sanatsal yanını da ön plana çıkararak, öğrencinin iyiye, güzele ve doğruya yönelmesini, düşünce disiplininin gelişmesini sağlamak amaçlanır.
  • MASTER ART

    MASTER ART

    Kulübün amacı görsel sanat tekniklerini kullanarak belirlenen projelere yönelik ürünler ortaya koymaktır. Bununla birlikte öğrenciler kendi özgün projelerini üretmeye elverişli bir ortam içinde bulundurulur. Kulüp öğrencileri belirlenen projelere uygun tasarımlar üretir ve buna uygun ürünleri hayata geçirir Projeler doğrultusunda süreç odaklı öğrenme, farklı kültürlerin sanatını tanıma ve işbirliği halinde çalışma kulübün genel amaçlarındandır.
  • TİYATRO KULÜBÜ

    TİYATRO KULÜBÜ

    Bir tiyatro oyununda başarılı olabilmek için, düşünmek, strateji geliştirmek ve planlama yapmak gerekir. Yaşamda başarı, hızla birlikte değişen şartlara hızla uyum ve anında tepki vermeye bağlıdır. Bunun için eski alışkanlıkları dışında düşünmek ve farklı bakış açılarına sahip olmak gerekir.
  • DESTINATION IMAGINATION

    DESTINATION IMAGINATION

    1982 yılında kar amacı gütmeden kurulan ve o günden bugüne milyonlarca katılımcının dahil olduğu, uluslararası alanda yaygın bir organizasyondur. Dünyanın en büyük yaratıcılık, takım çalışması ve çözüm geliştirme organizasyonu olan Destination Imagination, ABD’nin 50 eyaletinde ve 40 farklı ülkede uygulanmaktadır.
  •         MUN ( MODEL UNITED NATION)

    MUN ( MODEL UNITED NATION)

    Kulüp, Birleşmiş Milletler Sisteminin bir modelidir. Model Birleşmiş Milletler kulübünde öğrenciler; Birleşmiş Milletler organizasyonun simülasyonu olan bir çalışma yaparlar. Kulüp çalışmalarında öğrenciler, BM delegelerinin rollerini benimseyerek vizyon ve misyonumuzda belirtilen “ Toplumsal Bilinç, Kültürel ve Uluslararası Bilinç “ kazanmak amacıyla günümüzün küresel sorunlarını izler.