Öncü Sanat
“Eğitimde Sanat Uygulamaları”
En temel prensibimiz sanat için eğitim yerine eğitimde sanat uygulamaları ile sanatı araçsallaştırmamızdır. Biz öğrencimizin sanat, sosyal etkinlik uygulamaları ile çoğulcu davranmayı, farklılıklara saygılı olmayı, evrensel sorunları bilmeyi ve çözümlerine odaklanmayı, & Daha fazlası
ÖNCÜ Rehberlik olarak velilerimizle yıl boyunca Anne - Baba Eğitim Rehberi aracılığıyla bir araya gelmek istedik. Konuları, çocuk ve ergenlerin gelişim dönemlerinde sıklıkla karşılaştığı ve nasıl bir yol izleyeceğiniz konusunda siz anne ve babaların da desteğe ihtiyaç duyabildiği ortak konular arasından seçmeye özen gösterdik.
7. sınıf Fen Bilimleri dersinin 2. ünitesi Boşaltım Sistemi konusunu yine masalla harmanladık.
Daha fazlası"Bir hikayeyi anlatmanın bir sürü yolu vardır." -Ursula K. Le Guin
Bir matematik ünitesini işlemenin de öyle...
Daha fazlası7. sınıf Fen Bilimleri dersinin 2. ünitesi Boşaltım Sistemi konusunu yine masalla harmanladık.
Daha fazlasıÇağdaş Öncü Okulları, genel eğitimin ayrılmaz bir parçası olan sporu, sosyalleşme olgusunun yanında sağlıklı bir fiziksel ve psikolojik gelişim süreci olarak görür ve çalışmalarını buna göre planlayıp sürdürür. Bu sebepten dolayı da sportif alanda başarılı olması amac Daha fazlası
Çağdaş Öncü Okulları, genel eğitimin ayrılmaz bir parçası olan sporu, sosyalleşme olgusunun yanında sağlıklı bir fiziksel ve psikolojik gelişim süreci olarak görür ve çalışmalarını buna göre planlayıp sürdürür. Bu sebepten dolayı da sportif alanda başarılı olması amacıyla altyapısına yatırım yap Daha fazlası
Çağdaş Öncü Okulları, genel eğitimin ayrılmaz bir parçası olan sporu, sosyalleşme olgusunun yanında sağlıklı bir fiziksel ve psikolojik gelişim süreci olarak görür ve çalışmalarını buna göre planlayıp sürdürür. Bu sebepten dolayı da sportif alanda başarılı olması amacıyla altyapısına yatır Daha fazlası
6. sınıf öğrencilerimiz yeni bir oyunla tanıştı ve Bölünebilme konusunu pekiştirdi. Böylece matematiği yine eğlenirken öğrendiler.
Daha fazlası4. sınıf öğrencilerimiz Kurtuluş Savaşı sürecinde hazırlık, savaş ve barış dönemlerini oyun tabanlı uygulama ile pekiştirdi.
Daha fazlasıThird graders enthusiastically played a Lego word game with sight words in their English classes. In two teams, they raced to put letter blocks together and use the created word to build up sentences.
3. sınıflar öğrencilerimiz İngilizce dersinde legolarla kelime oyunu oynadılar. İki takım halinde harfleri kullanarak kelime oluşturmak için yarıştılar ve bu kelimelerle c&uu Daha fazlası
7. sınıf öğrencilerimiz Sosyal Bilgiler dersinde, Türk Tarihine Yolculuk ünitesindeki Osmanlı Devleti'nin Kuruluş Dönemini Eşleştirme oyunuyla pekiştirdiler.
Daha fazlası7. sınıflar Fen Bilimleri dersinde işlenen "Duyu Organları" konusunu tabu oynayarak tekrarladık. Tekrar ederken öğrendik, öğrenirken eğlendik.
Daha fazlası3. sınıf öğrencilerimiz yönleri oyun tabanlı etkinlikle pekiştirdi.
Daha fazlasıÇağdaş Öncü Okulları, genel eğitimin ayrılmaz bir parçası olan sporu, sosyalleşme olgusunun yanında sağlıklı bir fiziksel ve psikolojik gelişim süreci olarak görür ve çalışmalarını buna göre planlayıp sürdürür. Bu sebepten dolayı da sportif alanda başarılı olması amacıyla altyapısına yatır Daha fazlası
Çağdaş Öncü Okulları, genel eğitimin ayrılmaz bir parçası olan sporu, sosyalleşme olgusunun yanında sağlıklı bir fiziksel ve psikolojik gelişim süreci olarak görür ve çalışmalarını buna göre planlayıp sürdürür. Bu sebepten dolayı da sportif alanda başarılı olması amacıyla altyapısına yatırım yap Daha fazlası
7. sınıf öğrencilerimiz Sosyal Bilimler dersinde öğrenmiş oldukları İletişim, Nüfus ve Türk Tarihinde Yolculuk ünitelerini çarkıfelek oyunuyla eğlenerek pekiştirdiler.
Daha fazlasıOur first graders had fun playing “sight word bingo”. They enjoyed searching for the words on the cards.
Birinci sınıflarımız “sight word bingo” oyununu oynarken çok eğlendiler. Kartlarındaki kelimeleri bulurken keyifli anlar yaşadılar.
Daha fazlası5. sınıflarımız kesirler konusunu Denk Kesirler Oyunu ile eğlenerek tamamladılar.
Daha fazlası5. sınıf öğrencilerimiz Fen Bilimleri dersinde Maddenin Değişimi ve Tanınması ünitesini oyun tabanlı eğitim çerçevesinde yarışarak eğlenceli hale getirdiler. Laboratuvar çalışmalarıyla da konuyu desteklediler.
Daha fazlasıOur grade 3 students played Bingo in their English classes using sight words. They built sentences with great enthusiasm.
Üçüncü sınıf öğrencilerimiz kelimeleri kullanarak Bingo oynadılar. Büyük bir hevesle cümleler kurdular.
Daha fazlasıKim demiş element ve sembollerini ezberlemek zordur diye...
Daha fazlasıÖncü'de futbola matematiği de kattık. Tam sayıları Futbol Oyunu oynarak pekiştirdik.
Daha fazlasıOur little Oncu first graders enjoyed a fun game of Sight Word Bowling. As they knocked the pins down, they built sentences and searched for the words on posters.
Öncülü birinci sınıflar bowling oynamanın keyfini çıkardılar. Lobutları devirdikçe kelimeleri bularak, cümleler kurup eğlendiler.
Oyun tabanlı eğitim ile 6. sınıf öğrencilerimiz Fen Bilimleri dersinde Canlılarda Üreme, Büyüme ve Gelişme ünitesini eğlence içinde tekrar ettiler.
Daha fazlasıOyun tabanlı eğitim kapsamında 5. sınıf öğrencilerimiz nesli tükenen ve tükenmekte olan canlıları, biyoçeşitliliği etkileyen faktörleri sanat eğitmenimizin katkılarıyla eğlenerek pekiştirdiler.
Daha fazlası5. sınıf öğrencilerimiz Fen Bilimleri dersinde, oyun tabanlı eğitim kapsamında konu tekrarlarını bahçemize taşıyarak sokak bowlingi ile birleştirdiler.
Daha fazlası10. sınıf öğrencilerimiz 2018 Öncü Tiyatro Festivali'nin 6. gösterisi olan "Yaşamın Emekçisi: Sevgi Soysal" adlı oyunlarını sergilediler.
Daha fazlası8. sınıf öğrencilerimiz 2018 Öncü Tiyatro Festivali'nin 5. gösterisi olan "TEOGLAFATUS" adlı oyunlarını sergilediler.
Daha fazlası3.'sünü gerçekleştirdiğimiz geleneksel müzik gecemizde ortaokul ve lise öğrencilerimizin oluşturduğu koro ve orkestramız klasik eserler ve film müzikleri temalı çoşkulu bir konser verdiler. Gecenin başında ortaokul ve lise öğrencilerimizden oluşan ukulele orkestrası, çaldıkları yabancı parçalarla güzel bir dinleti sundu.
Daha fazlası"Ozanların Kopuzundan Aşıkların Sazına" adlı şiir dinletimizle "Anadolu"yu tekrar yaşadık, yaşattık.
Daha fazlasıDünya Dans Günü için Dans Kulübü öğrencilerimiz, sene boyunca hazırladıkları dans gösterilerini aileleri ve arkadaşlarına sergilediler.
Daha fazlasıDaha dündü o küçük ürkek elleri teslim aldığımızda.
Bir yılda ne kadar büyüdünüz, bizi de ne güzel büyüttünüz.
Her yılınız bu yıl gibi olsun, güzel birlerimiz.
Daha fazlası5. sınıf öğrencilerimiz "Ağaç, Dere, Ev" adlı oyunlarıyla 2018 Tiyatro Festivali'mizin ilk gösterisini aileleri ve arkadaşlarına sergilediler.
Daha fazlası2018 Öncü Tiyatro Festivalimiz; üçüncü oyunu, 7. sınıf öğrencilerimizin sergilediği: "Cimri / Moliere"
Daha fazlası2018 Öncü Tiyatro Festivali'nin ikinci gösterisini 6. sınıf öğrencilerimiz "Düğün Var" adlı oyunlarıyla aileleri ve arkadaşlarına sergilediler.
Daha fazlası9. sınıf öğrencilerimiz 2018 Öncü Tiyatro Festivali'nin 4. gösterisi olan "12. Gece" adlı oyunlarını sergilediler.
Daha fazlası4. sınıf Tiyatro, Dans, Müzik, Görsel Sanatlar ve Akıl Oyunları kulüplerimizden "Oz büyücüsü" temalı sanat şöleni...
Daha fazlası6. sınıflarda oyun tabanlı eğitime taptaze bir oyunla başladık. Güneş Sistemi ve Tutulmalar ünitemizi Görev Neptün oyunumuzla tekrar ettik.
Daha fazlasıSeslerle Oynuyoruz! 6. sınıf öğrencilerimiz alfabemizdeki sesleri önce hecelere sonra kelimelere dönüştürüp hem eğlendiler hem de kelimelerdeki ses olaylarını yakından incelediler.
Daha fazlası10 Kasım Atatürk'ü Anma etkinliğimizde "Atam Benimle" tema başlığıyla birinci sınıflarımız teknolojinin yardımıyla, atalarıyla buluştu.
Daha fazlasıDünyanın en büyük yaratıcılık festivali olan Destination Imagination Dünya Finalleri bu yılda 23-26 Mayıs 2018 tarihleri arasında Amerika Tennessee eyaletinde yapılmıştır. Türkiye Kuşadası elemelerinde 1. gelerek dünya finallerine gitmeye hak kazanan takımımız "Shadow-X" Özel Bursa Çağdaş Öncü Okulları olarak ülkemizi Güzel Daha fazlası
Ögrencilerimiz Öncü Talks sunumlarında seçtikleri çeşitli konularla hem seyircileri bilgilendiriyolar hem de yabancı dillerini akıcı bir şekilde kullanmayı öğreniyorlar.
Daha fazlasıOrtaokul öğrencilerimiz Öncü Debates etkinlikleri ile yabancı dilde birbirlerine karşı kendi görüşlerini savunuyorlar.
Daha fazlasıOyun Tabanlı Eğitim uygulamalarımız hız kesmeden devam ediyor.
Yeni yıla girerken "Tombala" ile matematiği buluşturduk ve keyifle konu tekrarı yaptık.
7. sınıflar "Osmanlı Tarihi ve Avrupa'da Uyanış" konusunu kendi ürettikleri kutu oyunuyla eğlenerek tekrar etti.
Daha fazlasıOyun Tabanlı Eğitim çalışmalarımızdan biri olan "Tombala" oyunuyla, 5. sınıf öğrencilerimiz bu hafta Sosyal Bilgiler dersinde öğretmenleriyle beraber "Medeniyetler" konusunu keyifle tekrar etti.
Daha fazlasıOyun Tabanlı Eğitim çalışmalarımızdan, Türkçe dersi kapsamında "Fiil" ile ilgili hazırlanan kutu oyunuyla; 7. sınıf öğrencilerimiz uygun parçaları uygun fiillerle eşleştirerek hem konu tekrarı yaptı hem de keyifli zaman geçirdi.
Daha fazlasıOYUN TABANLI EĞİTİM | 7. sınıf öğrencilerimiz eğlenerek öğrenmeye devam ediyor.
Öğrencilerimiz 1. dönem kazanımlarını kapsayan "Tabu" oyununun Türkçe konularına uyarlanmış halini keyifle deneyimledi.
ÖNCÜ #OYUNTABANLIEĞİTİM | 7. sınıflarımız, Sosyal Bilgiler dersinde; "İnsanlar, Yerler ve Çevreler" ünitesini, kavram ve açıklama kartlarını verilen sürede eşleştirerek tekrar ettiler.
Daha fazlası#OYUNTABANLIEĞİTİM 5 ve 6. sınıflar, Türkçe dersinde sözcüklerin yapılarını, ek-kök ayrımlarını, "Sözcüğün Yapı Taşları Oyunu" ile pekiştirdiler.
Daha fazlası6.sınıf Fen Bilimleri dersinde yepyeni oyunumuz "Kuvvetten Hareket Doğar" oyununu oynadık. Oyun tabanlı eğitime son sürat devam edeceğiz.
Daha fazlası4. sınıf Fen Bilimleri konusu olan "Karışımların Ayrılmasının Ülke Ekonomisine Katkısı" konulu ünitesi destekleyici obje tiyatrosunu, öğrencilerimiz ilgi ile izledi.
Daha fazlası
9. sınıf kişisel gelişim programımızda eller çalışıyor.
Daha fazlası5. sınıf fen bilimleri dersinde öğrencilerimiz ışık ünitesine tahmin oyunu oynayarak heyecanla başladı. Oyun sonunda kazanan öğrencilerimiz "üniteye hazırım" rozeti aldı.
Daha fazlası"Okulda Öğrenmek Eğlenmektir" Denk kesir yolu oyununu oynayan 5. sınıf öğrencilerimiz de hem eğlendi hem de konularını sıkılmadan tekrar etti.
Daha fazlasıBir mermer parçası için heykeltıraş ne ise ruh için de eğitim odur diye düşünüyoruz. Önce birey yetiştirmeyi ilke edindik. Her şeyden önce kendini iyi tanıyan, kendini doğru ifade edebilen, iletişim becerileri en üst düzeyde olan, kendi yeteneklerinin farkına varmış 21. Yüzyılın dünyasını özümseyebilmiş, ülkesine v Daha fazlası
Dil öğreniminde etkin ve başarılı olmak, tüm eğitim dallarında temel olarak kabul edilmektedir.
Dil öğrenimi, kişinin uluslararası düşünme ve kişisel gelişimini geliştirirken, kültürel kimlik ve etkili iletişim becerilerini de güçlendirmektedir.
Çağdaş Öncü Okulları olarak görevimiz yabancı dil eğitiminde y&uu Daha fazlası
Özel Çağdaş Öncü Okulları eğitimdeki başarısının yanında öğrencilerinin sportif alanda da başarılı olması amacıyla altyapısına yatırım yapmaya devam ediyor.Bünyesine alanında uzman 7 Beden Eğitimi Öğretmeni bulunduran; Futbol, Voleybol, Basketbol, Yüzme ve Jimnastik ana branşlarında altyapısını oluşturan kurumumuz Havuz, Spor Salonu, ve Halı Sahadan olu Daha fazlası
Bir toplumun tarihsel süreç içinde ürettiği ve kuşaktan kuşağa aktardığı her türlü maddi ve manevi özelliklerin bütününe kültür denir. Kültür bir toplumun kimliğini oluşturur. Onu diğer toplumlardan farklı kılar. Kültür toplumun yaşayış ve düşünüş tarzıdır. “Bir lisan bir insan” dü Daha fazlası
“ Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri ; bireyin kendini tanıması, anlaması, sahip olduğu gizli güçleri keşfetmesi, geliştirmesi ve bulunduğu topluma aktif uyum sağlayarak kendini gerçekleştirmesi için sistematik olarak (Okul - Aile İşbirliği) ve profesyonelce sürdürülen psikolojik yardım hizmetleridir.”
Bu amaçtan yola Daha fazlası
Students had fun building words in an engaging way by using Lego blocks. They found the letters and made words out of them correctly. After building the words, they wrote them on their ‘Building Words’ sheet. Afterwards, they made sentences by using the words. They had a blast!
Öğrencilerimiz Lego bloklarını kullanarak kelimeleri birleştirirken eğlendiler. Önce h Daha fazlası
5. sınıf öğrencilerimiz Sosyal Bilgiler dersinde öğrendikleri hak ve sorumluluklarını, Hak ve Sorumluluk ağacında eşleştirme yaparak pekiştirdiler.
Daha fazlasıBir toplumun tarihsel süreç içinde ürettiği ve kuşaktan kuşağa aktardığı her türlü maddi ve manevi özelliklerin bütününe kültür denir. Kültür bir toplumun kimliğini oluşturur. Onu diğer toplumlardan farklı kılar. Kültür toplumun yaşayış ve düşünüş tarzıdır. “Bir lisan bir insan” dü Daha fazlası
1.Sınıf öğrenci ve ailelerimiz 9 Nisan Pazar günü, Tofaş Anadolu Arabaları müzesinde, oyunla gelişim eğitmenlerimiz Nedim BUĞRAL ve drama eğitmenimiz Esra GÜNEŞ liderliğinde "Oyunla Müze Etkinliği" gerçekleştirildi. Öğrenci ve ailelerimizin eğlenerek gerçekleştirdiği etkinlikte, müzede dokun-yap-keşfet felsefesi ile sıradışı bir uy Daha fazlası
Kulüp, Birleşmiş Milletler Sisteminin bir modelidir. Model Birleşmiş Milletler kulübünde öğrenciler; Birleşmiş Milletler organizasyonun simülasyonu olan bir çalışma yaparlar. Kulüp çalışmalarında öğrenciler, BM delegelerinin rollerini benimseyerek vizyon ve misyonumuzda belirtilen “ Toplumsal Bilinç, Kültürel ve Uluslararas Daha fazlası
1982 yılında kar amacı gütmeden kurulan ve o günden bugüne milyonlarca katılımcının dahil olduğu, uluslararası alanda yaygın bir organizasyondur. Dünyanın en büyük yaratıcılık, takım çalışması ve çözüm geliştirme organizasyonu olan Destination Imagination, ABD’nin 50 eyaletinde ve 40 farklı ülkede uygulanmaktadır. Destination Imag Daha fazlası
Bu kulübümüz diğer tüm kulüplerimizi kapsayan bir kulüptür. Öğrencilerde sorumluluk ve güven duygusu geliştirmeye, yeni ilgi alanları oluşturmaya ve beceriler kazandırmaya yönelik sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinliklerin tümünü kapsayan sosyal sorumluluk projelerinin geliştirilmesi ve gerçekleştirilmesi Daha fazlası
Bir tiyatro oyununda başarılı olabilmek için, düşünmek, strateji geliştirmek ve planlama yapmak gerekir. Yaşamda başarı, hızla birlikte değişen şartlara hızla uyum ve anında tepki vermeye bağlıdır. Bunun için eski alışkanlıkları dışında düşünmek ve farklı bakış açılarına sahip olmak gerekir. Ekip oluşturma ve geliştirme yaşam alanındaki başarının temelle Daha fazlası
Tarihe ilgisi olan öğrencilerin seçebileceği bir kulüptür. Tarih biliminin yöntemlerinin kazandırılması amaçlanmaktadır. Bu kulüpte tarihsel bilgi ve birikimlerinin arttırılarak tarih konusunda yeni bir bakış açısı kazandırılması amaçlanır. Bu sayede ulusal ve uluslararası projelere katılımın sağlanması, proje yarışmalarının sürecinin &o Daha fazlası
Felsefe kulübünün en temel amacı, çağdaş ve demokratik toplum düzeninin gereği olan üretken, özgüvenli ve sorumlu insanın gelişimine katkıda bulunmak, öğrencilerin ana dilini kullanma, yazma ve toplum önünde kendini ifade etme becerilerini geliştirmek; kişisel ve toplumsal sorunlara felsefi bir birikimle ve etik değerlendirmeler yap Daha fazlası
Bu kulüpte, çalışmalara yeni katılanlar, dönem sonuna kadar turnuva disiplinine uygun maç yapabilecek düzeye ulaşabileceklerdir. Satranç bilen öğrencilerimiz ise, turnuvalara katılarak deneyimlerini arttırabilecekler, okul takımımıza girmeye hak kazanan öğrencilerimiz okullar arasında yapılan turnuvalarda okulumuzu temsil edeceklerdir.
Daha fazlası
Bu kulüp, yeniliklere açık, eleştirel düşünebilen, takım çalışması yapabilen, zamanı etkili kullanabilen, problem çözme becerileri gelişmiş veya gelişmeye açık öğrencilerden oluşturulur. Çeşitli oyunlar aracılığıyla matematiğe eğlenceli bir pencereden bakılmaktadır. Öğrenciler matematiksel bilmeceler, sudoku, mangala, kakuru, işle Daha fazlası
Lise öğrencilerimizin geleceğin mesleği olan yazılım mühendisliğine ve robot teknolojilerine hazırlığı amacıyla oluşturacağımız kulübümüzde, öğrencilerimiz mühendislik becerilerinin yanısıra oluşturdukları mekanizmaları programlayarak günlük hayatımıza yardımcı tasarımlar da oluşturabileceklerdir. Hazırlanacakları ulusal ve uluslararası robotik turnu Daha fazlası
Kulübümizin en başlıca hedefi; matematiğe özel ilgisi ve yeteneği olan öğrencilerimizin analitik düşünme, problem çözme, akıl yürütme, yorumlama ve sentez yapabilme becerilerinin geliştirilmesi ileri seviyedeki matematik sorularının çözümünde gerekli yöntem, teknik ve teoremlerin bu öğrencilerimize kazandırılmas Daha fazlası
Kimyaya ilgi duyan öğrencilerin ileri düzeyde kimya çalışmaları içinde olması hedeflenmiştir. Kimyayı deneyerek, yaşayarak öğrenmek bu kulübün amacıdır. Kimyayı anlatarak, dinleyerek değil bir bilim adamı gibi özümseyerek anlamak amaçlanmıştır. Kimyada farklı bakış açıları kazandırmak, kimyaya gerçekten yeteneği olan öğr Daha fazlası
Bu kulüpte öğrencilerimiz belli bir program dahilinde ileri düzeyde fizik ile ilgili eğitimler alacaktır. Fizik dersine ilgi duyan öğrencilerden oluşan kulüp, ulusal veya uluslararası proje yarışmalarına katılmak amacını taşımaktadır. Fizik dersinden zevk alan, bu alanda gelişmeye açık öğrencilerimiz arasından geleceğin bilim insanlarını yetiştirmek ve gen&c Daha fazlası
Biyoloji içinde yaşadığımız dünyayı anlamamıza yardım eden en önemli bilim dalıdır. Biyolojiye ilgi duyan öğrencilerden oluşan kulüp, ileri düzeyde biyoloji araştırmalarını hedefler. Biyoloji laboratuvarında yapılacak deneylerle sahip olunan bilgi birikiminin somutlaşarak sağlamlaşması sağlanır. Yapılacak doğa gezileri ile kulüp öğrencileri farklı bakış Daha fazlası
Bu kulübün amacı, yağlıboya resim sanatının tekniklerini adım adım öğretmek, kendi özgün tablolarının öğrenciler tarafından yapılmasını sağlamaktır. Ayrıca okulumuzda geleneksel hale getirdiğimiz resim sergilerine hazırlanarak sergiler açmaktır. Yağlıboya resmin tarih içindeki gelişimi, ünlü ressamlar, resim sanatının dünyadaki yeri, ye Daha fazlası
Bu kulüpte kil ve çamur çeşitleri ile şekillendirme yöntemleri kullanılarak dekoratif ürünler elde edilir. Kulübün genel amacı seramik sanatının, çini sanatının kültürel özelliklerini öğreterek bu sanatlarda kullanılan fitil, plaka, döküm vb. yöntemleri öğretmektir. Öğrenci burada seramiği şekillendi Daha fazlası
Kulübün amacı görsel sanat tekniklerini kullanarak belirlenen projelere yönelik ürünler ortaya koymaktır. Bununla birlikte öğrenciler kendi özgün projelerini üretmeye elverişli bir ortam içinde bulundurulur. Kulüp öğrencileri belirlenen projelere uygun tasarımlar üretir ve buna uygun ürünleri hayata geçirir Daha fazlası
Plastik sanatların bir dalı olan heykel, kil, ağaç, alçı vb. malzemelerini yontma, oyma ve biçim verme teknikleri kullanılarak yapılan üç boyutlu estetik form sanatıdır. Heykel kulübünde öğrenci hayal ettiği iki boyutlu imgeleri 3 boyutlu formlara dönüştürmeyi öğrenir. Heykel, Büst, Fresk ve Rölyef öğrenirken d&o Daha fazlası
Bu kulübün amacı öğrencilere kara kalem çizim tekniklerini öğretmek ve çizime boyut veren ışık, gölge, perspektif gibi ince detayları kavratmaktır. Öğrencilerimiz bu kulüpte üç boyutlu çizimler yaparken, okul içindeki duvarları da renklendirme imkânı bulacaktır. Böylece 3D çizimde öğrendikleri tekn Daha fazlası
Bu kulüpte bedenin sağlıklı olması için uygulanan sporlar amaçlanmıştır. Vücudun tüm kasları ya da belli bölgeleri çalıştırılabilir. Öğrencilerin fiziksel ve ruhsal gelişimine katkıda bulunulur. Düzenli beslenme, düzenli uyku alışkanlığı, doğru nefes alıp verme, özgüvenin artması ve tüm spor branşlarında daha yüksek per Daha fazlası
Çalışmalar kapalı yüzme havuzumuzda yapılır. Yüzme bilen ve yüzmeyi seven öğrencilerimiz bu kulübü seçebilir. Stil yüzme dersleri verilir. Öğrencinin kondisyon ve teknik becerilerinin yükseltilmesi amaçlanır. Eğlenceli yüzme aktivitelerine yer verilir. Öğrenci her stilde yüzmeyi öğrenerek ve eğlenerek bir sene Daha fazlası
Çalışmalar kapalı spor salonlarımızda yapılır. Voleybol sporunu seven ve ilgi duyan öğrencilerden oluşturulur. Voleybolun bir takım sporu olduğunu bilmek takım çalışmalarına uygun bir kişiliğin olması önemli bir etkendir. Teorik ve pratik voleybol çalışmaları yapılır. Öğrencinin ömür boyu bu sporla ilgili ilişkili bir dünyasının olması ama&cced Daha fazlası
Çalışmalar halı sahamızda yapılır. Futbola ilgi duyan, seven öğrencilerin, futbolun bir takım oyunu olduğunu bilen, işbirliği içinde çalışmaya açık olan öğrencilerin bu kulübü tercih etmeleri gerekmektedir. Futbol hakkında teorik bilgilerle futbol pratiğinin harmanlandığı çalışmalar yapılacaktır. Çalışmalar sonucunda öğrenciler Daha fazlası
Çalışmalar hava şartlarına göre okulumuzun açık ya da kapalı basketbol sahalarında yapılır. Basketbola ilgi duyan ve seven öğrenciler tarafından seçilmelidir. Basketbol tarihi, dünyada ve Türkiyede basketbol, temel prensipleri, teorik bilgileri ve pratik çalışmalarıyla yürütülür. Basketbol antrenmanları, maçlar, yoğun id Daha fazlası
Yan fülüt eğitimi almaya istekli öğrencilerden oluşur. Temel yan fülüt çalma becerisi kazandırmak amaçlanır. Kulübe katılım için iyi bir müzik kulağına sahip olmak, fiziki engelin olmaması, çalgı çalma becerisi geliştirilebilir olmak gereklidir. Bir enstrüman çalmanın bir sabır ve emek işi olduğu unutulmamalıdır. Daha fazlası
Çalgısında belli bir ifade düzeyine ulaşılmış öğrencilerimizle, birlikte çok sesli müzik yapma üzerine kurulan bir kulüptür. Kulüp programı içerisinde Rock, Modern Türk Müziği, Pop müzik ve bunların sentezlerinden oluşan çeşitli eserleri seslendirmenin yanısıra doğru popüler kültürü alabilmeleri ve Daha fazlası
Gitar çalma eğitimi almaya istekli öğrencilerden oluşur. Kulübe katılım için fiziki bir engelin bulunmaması, geliştirilebilir çalgı çalma yeteneğine sahip olunması, müzik kulağına sahip olunması gereklidir. Temel gitar çalma becerisi oluşturmak amaçlanır. Bunun bir emek ve sabır işi olduğu unutulmamalıdır. Öğrenciler gitar eğit Daha fazlası
Keman çalma eğitimi almaya istekli öğrencilerden oluşur. Temel keman çalma becerisi kazandırmak amaçlanır. Bir enstrüman çalmak hem yetenek hem sabır işidir. Bu kulüpte öğrenciler çalışmalarını evlerinde de sürdürecekleri için kendilerine birer keman edinmek zorundadırlar. Öğrencilerin kulüpte aldıkları temel bece Daha fazlası
Bu kulüpte milli oyunlarımızın müziği, giyimi ve figürleri ile yaşatılmasına çalışılır. Öğrencilere kendi kültürümüzü tanıtmak amacıyla folklörümüzü oluşturan mahalli halk oyunları türküler, hikayeler, masallar, destanlar vb... unsurlar üzerinde araştırmalar yaptırılır. Halk oyunlarının, türkü Daha fazlası
Bu kulüp dansı seven, gelişmiş ritim duygusuna sahip, vücut yapısı dans etmeye elverişli ve hareket koordinasyonu gelişmiş öğrenciler tarafından tercih edilmelidir. Özellikle sahne korkusu olan ve kalabalıklar önünde konuşmaktan çekinen öğrencilerin bu duygularını yenmeleri için harika bir kulüptür. Öğrenciler doğal enerjilerini es Daha fazlası
Bu kulüp gençliğin enerjisiyle şiiri birleştirmek amacıyla kurulmuştur. Bunun büyük değişimlere yol açabileceğini düşünüyoruz. Şiiri seven, iyi şiir okuyucularına ve şiir yazan gençlerle en iyi edebiyat öğretmenlerini, şiir aşıklarını buluşturmak amaçlanmıştır. Bu kulüpte dünya edebiyatlarının en güzel şiirleri okunac Daha fazlası
Bu kulüpte öğrencilerimiz evren ve gökyüzü gözlemciliği hakkında temel bilgilere sahip olarak bu bilgiler ışığında basit modellemelerle etkinlikler yaparak evreni tanıyıp, uzay teknolojilerini öğrenip son çalışmalar hakkında bilgi sahibi olacaklardır. Atölye etkinlikleri olarak Gök Atlası ile görünür uzayı, yıldızları ve takımyı Daha fazlası
Şehrimizde kendi bünyesinde aşçıları, tatlı ustaları, meze ustaları olan kendi yemeklerini kendi üreten ve öğrencisine sunan yegane okullardanız. Bu fırsatı, Cooking Kulübü için kullanmak istedik. Okulumuzun arka bahçesinde kulüp öğrencileri kendi sebzelerini kendileri yetiştirecek. Bu sebzelerden yemekler, salatalar yapılacak. Gastronomi, Daha fazlası